środa, 9 października 2013

CZAS PRZEPROWADZEK- CZAS NA PAKOWANIE

   Chyba nie ma mniej odpowiedniego momentu na dostrzeżenie w swej kolekcji pudełeczek i kosmetyczek, że tak naprawdę jest ich za mało, albo są nieadekwatne do tego czego potrzebuję... W tym momencie okazało się, że właśnie tak jest... Nie mam w co spakować kosmetyków, leków itp.
   Oczywiście z pomocą przychodzi jak zawsze youtube, który w propozycjach wyświetlił mi film do obejrzenia:  http://www.youtube.com/watch?v=xdfg93j72JI
Pani -GourmetQuilter, która bardzo skrupulatnie przedstawia proces zrobienia prostej kosmetyczki z pomysłowym i prostym zamknięciem. Tutorial w sam raz dla mnie ;)
   Sama wykonałam "szybki model próbny" i "drugi szybki model mniej próbny" (ale nadal jeszcze ma nie dociągnięcia...) Za dziesiątym razem kosmetyczki będą w 100% przemyślane i wykończone, także się nie zniechęcam i nie poddaję ;P
Kosmetyczkę uszyłam tak, by mieściła najdłuższe pędzle i kredki do oczu, dzięki temu nic się nie niszczy i nie wypada.
Łatwe otwieranie i szybkie zamykanie jest atutem tego rozwiązania.


   Oto rezultat szybkiego szycia (tuż przed pociągiem) kosmetyczek z delikatnego zamszu pochodzącego z kurtki, która została zakupiona w lumpexie za 1PLN. Podszewka w modelu pierwszym to bordowa bawełna a w drugim- podszewka z wcześniej wymienionej kurtki z lumpexu. W drugim modelu dodałam czarną lamówkę, która moim zdaniem dodaje elegancji i charakteru kosmetyczce. 
   Myślę o tym żeby jeszcze uszyć sobie piórnik na ołówki itp. i może jeszcze  dwie kosmetyczki w tym stylu. Zamknięcie jest niezwykle praktyczne, nawet nie sądziłam, że aż tak bardzo będzie mi odpowiadało;) 

Tutaj pokazuję niestety brzydkie szwy, które w następnym modelu chciałabym uniknąć. Może zamaskuję je szwem pościelowym ;)

1 komentarz:

  1. A jak to zapiecie wyglada? Co wszylas? Wyglada bardzo praktycznie.....

    OdpowiedzUsuń