niedziela, 22 września 2013

KOBALT

Dziś chciałam pochwalić się pięknymi kolczykami wykonanymi przez moją Kochaną Ciocię.  Są małe i niepozorne, ale zakładając je czuję się inaczej, a to za sprawą tego pięknego koloru... Kobaltowe kolczyki tak jak kobaltowe obrazy Ives'a Klein'a mają pewną tajemniczą, mistyczną aurę.




Yves Klein - Antropometrie

Ich zaletą jest także ogromna soczystość odcienia. Mam wrażenie, że gdy zakładam te kolczyki wystarczy tylko kropla podkładu i tusz do rzęs żeby wyglądać wyraźnie. Co  w moim przypadku jest ciężkie do uzyskania- zawsze wyglądam blado i jakbym co dopiero wstała z łóżka.



  Kolczyki wykonane są ze szkła, a wkręty ze srebra. Całość wspaniale wykonana. Jeżeli kogoś skusiły tak piękne kolczyki odsyłam do sklepu Cioci >>sklep.




1 komentarz:

  1. Wow! Swietne zdjecia... chyba je zapozycze do mojego sklepu :-)

    OdpowiedzUsuń